Uncategorised

Med god lyd strømmer kunderne til din virksomhed

Hvem elsker ikke god lyd? Uanset om det er musik, podcasts, lydbøger, radio eller noget helt femte, er der noget for alle og enhver. Som selvstændig næringsdrivende, vil du selvfølgelig skille dig ud fra resten, men det kan være en større udfordring, end du havde regnet med. Til alt held, findes der et væld af virksomheder, der kan komme dig til undsætning.

Din stemme skal være højlydt

Det er normalt for en virksomhed at hyre virksomheder, til at lave reklamer for sig, hvilket betyder, at der skal noget helt særligt til for at ramme massen. I samarbejde med en kvalitetsbevidst lydproducent, kan I skabe toner, der harmonerer med din virksomheds personlighed og stemme.

Erfarne lydprocenter er eksperter i alt fra lyddesign, mastering, mixing, redigering, optagelse og ikke mindst, lydproduktion. Med disse kompetencer og elementer, risikerer du ikke at ramme ved siden af – dine kunder kommer til at huske dig, udelukkende på grund af lyden af produkter/services, der lyder som sød musik i deres ører.    

Skab en ørehænger

Den verdensomspændende fastfood-kæde McDonalds, er ikke udelukkende blevet velkendt pga. deres Big Mac eller Ronald McDonald. Når deres reklamer kører i radioen, spilles den velkendte jingle i baggrunden, lige inden reklamen slutter.

Selvom deres reklamer også toner frem på fjernsynsskærme, med den samme melodi, er det selve kendingsmelodien, som folk husker.

Den bliver fløjtet, nynnet og spillet på musikinstrumenter, hvilket bevidst eller underbevidst minder folk om, hvilken virksomhed, der er tale om – dette kunne være DIN virksomhed. Sammen med en lydproducent, kan I opfinde jingles i lange baner. Som en ekstra bonus, kan du også rådføre dig hos den lydproducent, du har hyret, så du ikke behøver at udpege den jingle, du synes om, egenhændigt.

Med lydproducentens kreative indspark, tips og tricks, vil du utvivlsomt tiltrække kunder, til din virksomhed – netop pga. skønne, unikke melodier.